Blog > Komentarze do wpisu

Beź po badaniu, rudości szukają domu :)

Dziś zaszczyciła nas swą obecnością w końcu I. Na dodatek nie sama.. z K. przesympatycznym i uczynnym wolontariuszem :) posiedzieli, rozbawili mnie do łez, wypili malinową herbatkę i dali bezzelatynowych zelek/żelków poskubać (jestem uzalezniona od żelków ).. Podobała mi się ta wizyta aż mi w karku coś strzyknęło jak się śmiałam i do tej pory szyja mnie boli :) Potem wzieli się za Bezika. 

 

Bezinkę należy pochwalić, bardzo dzielnie znosił badania, warczał co prawda, ale nie rzucał się z pazurami jakoś szczególnie. K. trzymał go za karczycho (od razu widać że doswiadczony w boju :) ) I. wyciskała mu siuśki, a ja.. oczywiście najgorsze dla mnie...trzymałam pojemnik. Następnie pobrali krew.. opukali, osłuchali, podźgali żeby sprawdzić czucie, a właściwie jego brak i zostawili Bezika żeby ochłonął...schował sie w kuwecie i jakoś nie szczególnie ma ochotę wyjść nawet teraz. 

 

Co dalej? Dalej tylko czekamy na wyniki i... zobaczymy co za licho Beziaczka dopadło. Ech..  

 

 

 

 

Dodatkowo dzisiaj chcielibyśmy pokazać trzy mandartynki z koterii:) Chłopaki, piękne ale bardzo bardzo zaniedbane. Przyjechały zarobaczone, wychudzone i ogólnie w kiepskim stanie. Mieszkają na wsi na którą po kastracji wrócą.. szkoda fajne chłopaki. Moze ktoś sie skusi na mandarynkę? koteriaodkuchni@gmail.com <-- tam w sprawie chłopaków pisać trzeba :) do I. 

 

 

 

wtorek, 06 marca 2012, koci-pamietnik
Tagi: koteria Bezik

Polecane wpisy

Komentarze
2012/03/06 20:42:39
smutno dzisiaj - Bezik zmęczony badaniem (ale cała w nim nadzieja), a kotki takie smutne.
Trzymam kciuki za ich nowy dom, ale dziwne to, że na wsi są bezpańskie koty, bo że bezdomne to normalka
-
Gość: Jasna8, *.ssp.dialog.net.pl
2012/03/06 21:44:19
Taka fajna parka rudasków ...
Aż żal oddawać na wieś :-((
Biedny Bezik...
Ciekawe co z tych badań wyniknie.
-
Gość: Łapą Pisane, *.dynamic.chello.pl
2012/03/07 11:37:23
Z badaniami jeszcze nie wiemy jak poszło, lub pójdzie ale już niedługo spodziewamy sie telefonu od I z dobrymi mam nadzieje wiadomosciami.

Co do Rudych, jeśli dobrze zrozumiałam mają karmicielkę, ale stado w którym żyją jest ogromne, brak funduszy w tym przypadku sprawił, że ich stan zdrowotny jest taki jaki jest. :(